maandag 29 juli 2013

mijn dagelijkse rondjes fietsen

Ik heb geen zin om elke dag een lange afstand te rijden maar kom toch gemiddeld op 50 a 60 km
door de duinen rijden en dan 4 keer het rondje, de e-bike ers heb ik nu niet zo veel last meer van, die liggen te bakken op het strand maar vandaag maakte een stel wandelaars het wel heel bond, ik hou in voor ze en zij vragen of ik niet kan sturen
ze wilden dat ik van het fietspad af zou rijden, door het zand of de andere kant op, een stel wandelaars maar van de weg drukken, toen hebben de wandelaars en ik een lelijk woord gebruikt wat ik hier maar niet herhaal
op mijn rit deze avond was het weer raak met de honden, deze keer zat de hond onder mijn fiets vast met zijn bal, zijn baasje vond het leuk om de bal naar mijn fiets te gooien ik heb nog een noodstop gemaakt maar dat hielp niet bij zo'n blinde hond, bal is belangrijker, baasje had mij niet gezien, ja ja dat zal wel
weten ze nu ook waarom er aanlijn plicht is

2 opmerkingen:

  1. Tja, met wat onderling begrip zou het allemaal wat makkelijker gaan voor iedereen.........
    Was dat een blindegeleidehond trouwens? De man had je niet gezien, vandaar dat ik dat vraag.......

    Niet te druk in maken, gewoon lekker blijven fietsen!

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een blinde geleide hond speelt niet met een balletje waar dat niet toe gestaan is, zo gek is een blinde niet
      ik bedoelde met blinde hond dat de hond opgaat in zijn spelletje en gevaar niet ziet (zijn baasje hoort dat wel te zien)het baasje, twee jonge vrouwen samen hadden beiden gewezen naar mijn fiets en daarna de bal gegooit en dan later zeggen dat ze het niet zagen
      Hebben ze nog geluk dat ik 3 wielen heb, ik heb op deze manier al heel wat ongelukken zien gebeuren met tweewielers

      en ik maak me er echt niet druk om, gebeurd elke dag dus schrijf ik het bijna niet meer op

      groeten, andre

      Verwijderen