donderdag 6 juni 2013

Snelheid valt mee

Ik ben vanmorgen eerst even bezig geweest om de slang van de camelback beter op te hangen
Even een gereedschapklem met een popnagel vast gezet, het gaatje zat er nog dus lekker makkelijk
Mijn radio aan de andere kant vast gemaakt en een rondje rijden
Weer door de duinen naar den helder zo als iedere dag en steeds wat verder
Ik merk dat ik het steeds langer vol hou, moet ook wel, over ruim drie weken ga ik naar Duitsland
Van den helder naar Julianadorp reed ik ruim 40 km per uur achter een opgevoerde E-bike aan, ik wilde hem net voorbij, komt een Quest me tegemoet die ook bezig is met fietsers inhalen dus maar even gewacht
Wie het was weet ik niet, we reden te snel om hem te herkennen
Met dat kleinere voor tandwiel kan ik dus nog steeds een behoorlijke snelheid halen, dat valt me alles mee
Ik heb dan wel een hogere cadans en dat ben ik niet gewend, normaal 70 a 90



4 opmerkingen:

  1. Grappig die Melkflessen Camelbag. Ik ken er nog een paar velomobilisten die daar al eeuwen mee fietsen. Werkt uitstekend!
    Als ik zo mij linker kant vergelijk met die van jou......ehh...ik heb een Cateye teller en verder niks.
    Helemaal leeg. ;-)
    Geen draadje, geen schakelaar. Niets.
    Nog steeds niet gemist.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Theo
      De linkerkant valt nog mee hoor
      Je had mijn MTB moeten zien, de plaatselijke fietsenmaker vond hem meer lijken op een kerstboom dan op een fiets ;-)
      Ik had bijna geen ruimte voor mijn handen op het stuur

      Verwijderen
  2. welke radio gebruik je?
    ben op zoek naar eentje voor in mijn mango.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/351408/Lingo-Xtatic-v2-Portable-Speaker-Zwart

      is niet alleen radio, ook mp3 speler

      Verwijderen