zaterdag 8 juni 2013

Plekje gevonden voor de toerkap

Vandaag weer even wat gepuzzelt  in de fiets om het gewicht een beetje te verdelen
Even gekeken waar ik die toerkap kwijt kan, past in elkaar achterin de fiets, heb ik daar nou een deelbare kap voor gekocht
Tussen het stoeltje en het vizier heb ik nog net een centimeter over, net genoeg voor een doekje tegen de krassen
Voor mijn gereedschap zoek ik al een hele tijd  een geschikte plek, geprobeerd achter mijn stoel maar dan valt hij altijd naar beneden met een snel genomen bocht, blijkt de tas tussen de twee steunen achter/onder mijn stoeltje te passen, nu ligt hij vast en de toerkap er bovenop
Gelijk maar weer een oefen rondje in de duinen, een paar keer heen en weer gereden, heuvel op en af
De andere fietsers in de duinen dachten dat ik wat vergeten was omdat ik ze steeds weer tegen kwam ;-)
Vandaag gelukkig geen scholieren, wel wat slecht horende oudere fietsers maar dat is net zo lastig

2 opmerkingen:

  1. Wat een ruimtewonder zo'n A6....waarschijnlijk de MPV der velomobielen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vorig jaar zou me dit niet gelukt zijn, dit jaar neem ik mijn aanhanger mee

      Verwijderen