woensdag 5 juni 2013

Over de dijk naar de teso

Vandaag weer prachtig weer dus even een rondje en langzaam de afstanden wat groter maken
Ik kan merken dat ik een tijd ziek was, mijn spieren doen nog niet wat ik gewend was
Gisteren was mijn camelback langzaam leeg gelopen in de fiets, heel de bodem drijfnat, grrr, heb ik dat
Blijkt de sluiting niet goed meer te zijn
Even een pak melk leeg gedronken en nu heb ik een zelf gemaakte camelback die zich ook wat makkelijker rechtop laat plaatsen, reserve fles mee, even de dop op de andere fles en weer 2 liter te gaan

op de dijk was de lucht leuk al hoopte ik wel dat dat pak wolken mooi op zee zou blijven, net bergen in de verte
Onderweg veel school kinderen, schoolreisje op de fiets en dan is het natuurlijk heel normaal dat de leraar 80 kinderen tegen het verkeer in laat rijden, ze moeten nog leren hoe het niet mag, eenrichtingsverkeer?, hoezo?











2 opmerkingen:

  1. mooie low tech camel pack! mooie foto's ook.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. low tech maar makkelijker schoon maken, vullen, rechtop houden ;-) , moet alleen nog een makkelijkere plaats voor het slangetje hebben, binnen hand bereik

      Verwijderen