vrijdag 7 juni 2013

Dagelijkse rondje

Vandaag dacht ik naar den oever te rijden maar er stond me te veel wind dus weer mijn gebruikelijke rondje
Ondanks de wind kon ik er redelijk de gang in houden, het gaat gelukkig elke dag beter met mijn benen
Toen ik op de terugweg bij de duinen aan kwam zat er een grote groep kinderen voor mij, bleek van een lagere school uit het dorp te zijn en kwamen net terug van Texel
Even een stukje met een van de leraren (op een ligfiets) mee gereden en wat foto's van de groep gemaakt
Daarna een poging gedaan om die kinderen in te halen en dat valt niet mee
Ze reageren totaal niet op bel of andere herrie en blijven, zelfs met de leraar er bij, gewoon aan de linker kant rijden, bij een tegenligger gaan ze wel opzij, grrr
Even gewacht tot er een duin op gereden moest worden en met veel herrie er langs gereden
Thuis gekomen heb ik de foto's op een cd gebrand en naar de school gebracht en de leraren even gewezen op het gedrag van de kinderen, daar zullen ze het volgende week nog even met ze over hebben
Volgend jaar moeten ze zelfstandig naar het voortgezet onderwijs dus nog even wat verkeersregels leren





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten