woensdag 26 juni 2013

Bij de huisarts geweest

Vanmorgen bij de huisarts geweest en even gesproken over de fiets vakantie
De ontsteking is zo goed als over en ik mag dus weg, als ik maar rustig aan doe
Dat was ik toch wel van plan, ik heb alle tijd en als het onverhoopt toch niet gaat keer ik gewoon om en ga weer naar huis, komt het wel een andere keer
Zaterdagmorgen vroeg op pad naar Lelystad en dan even op de rdw baan kijken en dan weer verder
Ik hoop op 3 juli op mijn vakantie adres (Berkum, Duitsland) aan te komen en als het goed is heb ik daar weer internet dus kan ik mijn blog daar weer bijhouden

6 opmerkingen:

  1. fijn dat je op vakantie kan. Geniet er van en doe rustig aan. Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed te elzen Andre, Fijne en veilige km toegewenst. Ik ga je volgen.

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. bedankt, hopelijk zaterdag een beetje droog want het weerbericht is niet best

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede reis! Ben benieuwd naar je belevenissen en hoop dat je ontsteking verder geneest.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waar ligt Berkum trouwens, staat niet op Google Maes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ken het niet anders als Berkum maar het ligt in de gemeente wachtberg
      Een grote plaats in de buurt is bad Godesberg

      Verwijderen