woensdag 15 mei 2013

Verder met onderhoud

Ik was eerst van plan om met f-lite naar Duitsland te gaan maar bedacht me, het rijd wel veel lekkerder maar de kans op lek is veel groter dus de marathon plus er weer op, ik heb alle tijd dus waarom zo snel
Mijn achterwiel er weer uit en mijn achterrem weer gemonteerd die ik er in de winter af gehaald had omdat hij steeds vastvriest
Nu mijn wiel er uit is heb ik gelijk mijn 21 tands achter er op gezet, scheelt een paar kilo aan gereedschap wat ik niet mee moet slepen maar kost ook gelijk een hoop in de snelheid maar wederom, ik heb geen haast
Nu ik toch bezig was de sporing na gekeken, die was nog steeds goed
Ander tandwiel dus mijn trapstel weer aan gepast en mijn stoeltje ook
Vanmiddag even een testrondje gereden, wat een verschil zeg, stuurt iets lastiger maar dat kan door de bandenspanning komen maar in de duinen kon ik op de steilste stukken zo omhoog komen waar dat normaal veel moeite koste
In de duinen nog een witte quest tegen gekomen, even een praatje gemaakt, kwam uit Bergen
Nou rij ik al een hele tijd in de duinen maar deze kende ik nog niet
Nog even wat oefenen met de achterrem, dat scheelt enorm bij afdalen, mijn voorrem word minder heet, dat mag ook wel want in Duitsland kon ik soms een eitje bakken op mijn rem
Nu nog even wennen aan de zwaardere banden, eind juni Weer naar Duitsland


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen