woensdag 22 mei 2013

Vakantie route op gezocht

De laatste dagen aan het puzzelen hoe ik naar Duitsland wil rijden
Hopelijk schotelt garmin me dit jaar wat minder steile hellingen voor
Het is mijn bedoeling om eind juni te vertrekken en er dit jaar iets langer over te doen zodat ik meer tijd heb om de omgeving te bekijken, vorig jaar wilde ik weten hoe ver ik in een dag kon komen


De eerste dag wil ik naar Tienhoven, daar weet ik een camping, daar ben ik een paar jaar eerder met de mtb  
geweest

De tweede dag wil ik naar Grathem, zo mogelijk bij mijn oom langs en anders is daar in de buurt ook nog wel een rustige camping

De derde dag richting Jullich en daar in de buurt zoeken voor een slaapplaats bij een boer of wild kamperen, een camping is daar nergens te vinden
van daar verder naar Berkum en daar weer wat dag tochten ondernemen
Op de terugweg zo mogelijk weer even in Dronten langs en kijken of Leo (Alligt) er is


5 opmerkingen:

  1. Knap Andre. Veel plezier. Ik lees je verhalen wel.

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hopelijk heb ik in Berkum weer de mogelijkheid om internet te gebruiken
      Mijn ouders hebben daar een vakantie woning gehuurd en ik kan daar dan weer slapen
      En nu maar hopen dat de Rijn niet te hoog staat anders is het fietspad weg en moet je tussen de auto's en daar heb ik geen trek in

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja, de heenweg is ruim 400 km
      Maar ik heb alle tijd, met mijn ouders rond 3 juli afgesproken
      en deze keer wil ik meer van de omgeving zien dus rustig aan rijden, alleen campings is wat lastig, die zijn er niet

      Verwijderen