dinsdag 7 mei 2013

Sunrider tegen gekomen

Vandaag is het erg warm dus heb ik mijn klep van mijn fiets af gehaald en voor de zekerheid mijn regenjas maar mee genomen, ze verwachten regen en een nat pak zit ik niet op te wachten
Zonder klep was het goed uit te houden al merk je goed dat de stroomlijn een stuk minder is
Halverwege de rit een Sunrider tegen gekomen, gestopt en even een praatje gemaakt
Het is Bram Ernens uit Den Helder, hij rijd nog maar kort met een velomobiel en rijd nog geen grote afstanden
Voor mij ook wel leuk, kunnen we samen af en toe eens een stukje rijden
Later verder gereden en hij ging even mee naar huis want pen en papier hadden we beiden vergeten




3 opmerkingen:

  1. Letterlijk een tegenligger dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het valt mij op dat beide VM's er bijzonder leuk uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen