donderdag 16 mei 2013

Rondje Den Helder

Vanmorgen eerst mijn bandenspanning verhoogt, gisteren reed ik met 4 bar en toen kwam ik met moeite door de bochten, nu op 5 bar gezet
Ik had de laatste keer met de tijdrit op Texel gezien hoe een racefietser daar zijn band op pompte, die had een nippel op zijn slang, even bij Verdoes gevraag en er ook een gekocht, ik kan de nippel nu zonder enige moeite op mijn ventiel drukken en pompen
Daarna een rondje door de duinen en nu is de druk op de banden prima
Vandaag ben ik over de 15000 km, gemiddeld 7000 km per jaar dus, niet gek, met de gewone fiets kwam ik nooit verder dan 2000 km per jaar

1 opmerking:

  1. Hi Andre,
    Last year I rode a recumbent. This year I ride the Quest. Last year had great early Spring. This year had late bad Spring. But I have about 300 more km compared to the same date last year. And a lot more FUN.
    Greeting from Canada
    Kevin

    BeantwoordenVerwijderen