zondag 5 mei 2013

Bloemendagen Anna paulowna

Vandaag weer prachtig weer om te fietsen
Gisteren wilde ik al naar de bloemen dagen  http://www.bloemendagen.nl/ gaan maar zat te wachten op de post en toen werd het te laat
Eerst de ketting wat strakker gezet en er onderweg achter gekomen dat ik mijn stoeltje dan wat naar voren moest zetten, eerst maar even gedaan want dat fietst niet lekker met de benen te recht
Bij de pont stonden al een stel fietsers te wachten, onduidelijk of er gevaren zou worden, normaal nooit op zondag
Van de pont richting Breezand gereden, je zou niet zeggen dat er mozaïeken te zien waren, de auto's reden weer veel te snel
Dit jaar waren er minder mozaïeken gemaakt dan de voor gaande jaren maar de meesten waren de moeite wel waard
Nog even bij mijn oude buurman langs, was nu toch in de buurt
Daarna richting Anna Paulowna gereden, stapvoets want het was er zeer druk en dan let niemand op in het verkeer


















 

2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Mooie foto's! Leuk om te zien wat mensen zoal kunnen maken met bloemen.

    Groeten, Adri.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Adri
      Op de website staat ook een fotoalbum, daar kun je nog veel meer over de bloemendagen vinden
      Ik kon niet overal bij, veel te druk

      Verwijderen