zaterdag 20 april 2013

Weer eens naar Schoorl geweest

Prachtig weer vandaag dus vroeg op pad, dit keer naar het zuiden
Ben al weer een tijd niet in Schoorl geweest en wil mijn kennissen weer eens op zoeken
Eerst in Petten bij de boswachter langs maar die was aan het werk dus verder
Halverwege de hondsbossezeewering over de dijk heen geklommen en wat foto's gemaakt
Daarna langs de zee verder gereden en in Schoorl mijn vrienden op gezocht
Bij Schoorldam een groep racefietsers tegen gekomen die het rondje Noord Holland aan het rijden waren
Daar ben ik een tijdje mee op getrokken, ze probeerden van alles om uit de wind te blijven maar dat lukt bij een velomobiel niet al te best :)
Een paar oudere rijders wilden er ook wel een hebben
Bij Oudkarspel ben ik alleen verder gegaan en weer richting huis gegaan wat niet echt makkelijk was omdat ze weer overal tegelijk aan de wegen aan het werk zijn, grrr
Na 70 km weer thuis, weer kramp in mijn kuiten dus langzaam weer opbouwen







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen