vrijdag 26 april 2013

rondje den helder

Vandaag werd er regen verwacht maar wat er viel is niet de moeite dus op weg
Onderweg de ligger tegen gekomen die ook mee naar texel was, die moest naar den helder dus een stukje mee gefietst
In de duinen ging het nog niet lekker, afstelling van m'n stoel deugt nog niet, halverwege de rit heb ik hem een cm naar achteren gezet maar dat bevalt me nog niet
Ook maakt het nog herrie onder de fiets, misschien nog een kettingwieltje wat het rubber kwijt is, stom, beter gelijk naar kunnen kijken
Op de terugweg weer eens een opmerking te horen gekregen, mijn fiets lijkt op een ei, geel met een witte helm, beetje vreemd ei dan, veel geel en weinig wit, mij best hoor, deze kende ik nog niet

4 opmerkingen:

  1. Een ei? lol, ik hoor de 'banaan' toch het meest (tot ze "mango" zien.. toch een andere fruitsoort ) , of 'autootje' en pas hoorde ik ineens een ouder iemand "yellow submarine" zeggen, ach mensen blijven creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi mark

      ik heb vorig jaar ook wel Deutsche Post te horen gekregen, die hebben de zelfde kleur geel

      Verwijderen
  2. I live in Canada and over here it's the same. "Banana". And I having lots of fun in my Banana.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi kevin
      banaan en fietspad torpedo die hoor ik vaak maar ei was de eerste keer

      Verwijderen