donderdag 21 maart 2013

Rondje met hindernissen

Vanmorgen sneeuwde het voor de verandering weer eens, even afgewacht maar s'middags werd het beter dus mijn gebruikelijke rondje rijden
De kano route was afgesloten maar ik wilde wel eens weten wat ze daar nu weer aan het doen waren, ik had al eerder een rupskraan gezien daar
De afsluiting staat heel raar, aan het begin van het pad, maar daar komen nog andere paden op uit en daar staat geen bord, handig, niet dus
De omleiding gaat via de langste en beroerdste weg, tussen de scholieren en dat wil je niet
Door de duinen is korter en leuker maar dat zijn ze voor het gemak even vergeten
Ik ben even naar de kraan gereden en er foto's gemaakt, weer een stuk terug en door de duinen mijn rondje afgemaakt
25 km gereden










Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen