zaterdag 16 maart 2013

Rondje den helder

Vandaag redelijk droog maar nu staat er weer een enorme wind, het is ook nooit goed
Toch maar gaan rijden en dan maar oppassen met zijwind
In de duinen zitten een paar lekkere haakse bochten waar ik nogal eens wat te snel door rij met gevolg dan ik bijna naast mijn zitting terecht kom, nu met de gordel nergens last van en kom er nog sneller door dan voorheen
Wat dat betreft is de gordel (voor mij) een aanwinst, moet alleen even uit kijken dat ik de bochten niet te snel neem, het kan ook te gek
de gekruisde gordels zitten nu wel goed, ze glijden niet meer van mijn schouders af
20 km gereden

2 opmerkingen:

  1. Ervaar je ook dat je bij hobbels beter blijft zitten? Dat vond ik een belangrijke verbetering vd gordel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ook op hobbels blijf je beter op je stoeltje

      Verwijderen