zondag 17 februari 2013

Naar Heerhugowaard geweest

Vandaag zou het droog blijven dus mijn eerste grotere tocht gereden
Eerst naar Petten, even kijken bij de boswachter maar die was niet thuis
onderweg kwam ik een stel ruiters tegen die het leuk vonden om de hele breedte van het fietspad in te pikken, de fietsers konden wel over de drukke weg, dat doe ik dus mooi niet, ze zien maar hoe ze er voorbij komen, als je niet kunt rijden heb je niks op de openbare weg te zoeken
Bij Camperduin kwam ik nog wat wielrenners tegen die de zelfde ervaring met die groep hadden
Daarna naar Schoorl gereden en even bij vrienden op bezoek
Daarna even naar Heerhugowaard, even kijken of Kees v Hattem thuis is
Bij Heerhugowaard hebben ze een nieuw viaduct gemaakt en kan ik niet meer bij de stoplichten over, moet ik toch nog eens goed kijken hoe ik nu moet gaan rijden want zo kom ik niet meer bij het park van Luna
Kees was niet thuis dus verder gereden via Schagen naar huis
80 km gereden

handig hoor

Petten

Twuyver molen st Pancras


spoorbrug bij H h waard
nieuw viaduct bij Heerhugowaard




4 opmerkingen:

  1. Dag André. Op de plaats waar ze de verkeerslichten weggehaald hebben, had je gewoon het fietspad moeten volgen. Even voorbij het pompstation links af de nieuwe fietstunnel in en je bent dan aan het strand van Luna. Fietspad volgen en je komt op de Singel. Groeten Kees.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi kees
      je had al eerder gezegd dat er een nieuwe tunnel zou zijn maar daar dacht ik natuurlijk niet aan en ik wilde ook wel weten waar dat viaduct uit zou komen maar van pancras af komende had ik makkelijker via het station kunnen rijden maar dat weet ik nu dan he

      Verwijderen
  2. Bah, paarden op het fietspad. Niet alleen gevaarlijk , ook nog eens verboden.
    En dan heb ik het nog niet eens over de stront waar je op 2 wielen makkelijk over uit kan glijden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt, en het word steeds erger zolang de politie er niks van zegt,ik kom ze regelmatig tegen maar dit was de eerste keer dat ze 3 naast elkaar liepen en NIET opzij wilden

      Verwijderen