maandag 14 januari 2013

Gladde weg

Gisteren de hpv's er af gehaald en de marathon+ er weer op maar aan rijden ben ik niet toe gekomen
Ik vierde mijn verjaardag en mijn ouders waren er dus ga je dan niet fietsen
Vannacht heeft het wat gesneeuwd en de weg is wit dus lekker de duinen in, de buien radar gaf wel sneeuw aan maar dat duurde nog even
Voor de deur was het spiegelglad en ik kwam bijna de bocht niet om, oppassen dus
Richting den helder scheen de zon volop en was het redelijk warm in de fiets maar op de terugweg kwam de bewolking opzetten en was het gelijk een stuk kouder
20 km gereden








8 opmerkingen:

  1. Andre
    Gefeliciteerd nog met je verjaardag.
    Hier op nog geen 30km hemels breed in Wieringerwerf geen vlok gevallen
    George

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was 9 jan jarig maar toen konden mijn ouders niet

      volgens de buienradar zou het hier nu sneeuwen maar tot nog toe blijft het weg, laat maar weg blijven ;-)

      Verwijderen
  2. Ja Andre gefeliciteerd en nog vele kilometers...euh...jaren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Happy Birthday Andre! Enjoy the snow. It will make you a stronger rider.

      Verwijderen
    2. bedankt
      zolang het bij een dun laagje sneeuw blijft vind ik het best,
      anders is er geen doorkomen aan

      Verwijderen