dinsdag 18 december 2012

Nog steeds nat binnen

Vandaag weer een rondje door de duinen gereden en op sommige plaatsen stond het fietspad nog steeds onder water
Ik kwam er dan ook niet onderuit om er door te rijden
Met het idee dat de gaten nu goed dicht zitten ben ik er vol door gereden en was weer nat  grrrrr
Het komt dus ook door die andere gaten naar binnen maar die kan ik niet zo simpel dicht plakken omdat dat draadeind voor het sturen daar door loopt en alle kanten op beweegt
Het zal wel door het profiel van de hpv komen want bij de andere soorten banden heb ik dit nooit gehad
Word nog even zoeken hoe ik dit weer op moet lossen
30 km gereden

6 opmerkingen:

  1. No trouble with rain here in Canada. It's all frozen. Lots of snow too.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de sneeuw is hier gelukkig al weer een tijdje weg en laat maar weg blijven

      Verwijderen
  2. Hoi André,
    Misschien een lapje rubber-achtig materiaal met een klein gaatje voor je draadstang? Als je dat alleen ad bovenkant id wielkast hangt kan 't meebewegen.
    Maar HPV's met profiel? Ik krijg van collega's juist altijd te horen dat "ik mijn banden eens vervangen moet". Omdat ze nooit van slicks gehoord hebben!
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat bedoel ik met het profiel, het is zo glad als een aal en verdringt het water vermoedelijk anders, meer omhoog gooien, en dat gat zit in het midden dus.....grrr

      Verwijderen
  3. Andre, op de Alleweder kleefde ik twee overlappende rubberflappen over de opening waar de stuurstangen door lopen. Dat houdt heel wat buiten !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Jan
      Ik zat al aan iets dergelijks te denken, even een oude binnenband van mijn mtb offeren

      Verwijderen