vrijdag 14 december 2012

Mist

Vanmorgen mist, we hebben deze week ook wel elk weertype wat mogelijk is
Even afwachten of het opklaart want zo is er geen lol aan, wat een verschil met gisteren
Mijn toerkap er weer op gezet, er staat een ijskoude wind en zelfs met gesloten voetengaten had ik ijskoude tenen
Richting Den helder gereden en daarna maar eens naar De Kooy en dan langs het kanaal weer naar Julianadorp
Op het kruispunt van de Doggersvaart stopte een automobilist op een onmogelijke plaats, stapt uit en vraagt of ik even kan stoppen,mij best maar niet midden op de weg, blijkt hij me voor een Quest rijder uit julianadorp aan gezien te hebben
Dat kan natuurlijk maar zijn auto stond niet echt handig, afslaant verkeer liep aardig vast dus maar weer snel verder gereden



Geen opmerkingen:

Een reactie posten