woensdag 12 december 2012

HPV weer proberen

Vandaag de marathon + er af gehaald en de HPV er weer op
Dat rijd veel beter alleen bij de langere afstanden zal ik toch de anti plat banden er weer om leggen
Op mijn gebruikelijke rondje waren ze zowaar de gaten in de weg aan het repareren, zal wel flink over geklaagd zijn
De wegwerkers die even niks te doen hadden hebben mijn fiets eens goed bekeken nu ik even moest wachten, pek en grint en hpv's gaan niet goed samen ;-)
Over de fiets en kano route richting den helder gereden maar had zo mijn bedenkingen of ik wel verder zou rijden, de lucht werd zwarter en zwarter, als ik in die bui terecht zou komen......
Een video gemaakt door de camera  door het vizier, met de hand vast houden, valt nog niet mee om het recht te houden
Bij den helder zat ik aan het randje van de bui en was hem net voor gebleven
Door de duinen weer terug en flink door rijden want nu zit de bui achter mij aan
Net op tijd thuis, deur dicht en het water kwam met bakken naar beneden
20 km gereden



2 opmerkingen:

  1. Dag André,
    Alle wegbeheerders in Nederland zijn als gekken bezig om oude meldingen van gaten in de weg, opgedrukt asfalt door boomwortels e.d. aan het repareren. Gisteren is een gemeente veroordeeld voor dood door schuld omdat ze verzuimd hadden noodzakelijke reparaties te verrichten.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi wim

      zo erg was dit gat nog niet, wel hinderlijk
      maar als het is om die reden dan hebben ze hier nog wel wat werk ;-)

      Verwijderen