dinsdag 11 december 2012

Het zal eens niet zo zijn

Vandaag eerst die achterband vervangen voor een big apple en een rondje fietsen
Kijk ik buiten, ligt daar verdorie weer een berg sneeuw, nou ja, zolang het niet bevroren is geeft dat niet
Het fietsen ging goed, alleen de duinen omhoog dan slipt het achterwiel een beetje
Ben ik bijna weer thuis, loopt daar weer eens een hond midden op het fietspad en een kijfend geval wat vind dat fietsen hier (op het fietspad) niet horen en bedrijgt me voor de volgende keer dat ik er weer rij (ik rij daar elke dag )
Zij vind dat het fietspad losloop gebied is
Ik ben het nu zat en ga (in ieder geval voor de bedrijging) aangifte doen bij de gemeente
20 km gereden

3 opmerkingen:

  1. Wij hebben hier een losloop(uitren)gebied wat grotendeels samenvalt met het fietspad, dus de gemeente is van mening dat dat gewoon zou kunnen. En onnozele viswijven heb je overal, daar zou ik me niet druk om maken

    groeten Cor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is hier ook zo maar er staat op de platte grond duidelijk dat het verboden voor honden is op het fietspad ook al is het aan bijde zijden toegestaan voor losse honden

      Verwijderen
  2. Bij ons achter heb je ook zo'n fietspad waar honden los mogen lopen. 1 keer een aanrijding met een hond gehad en 1 keer flink uit mijn pan gegaan toen ik met de open ligfiets bijna op mijn bek gegaan was vanwege een loslopende hond (die daarna overigens wel altijd aan de lijn loopt.. ) maar echt rotte ervaringen met de eigenaren van de honden heb ik nog nooit echt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen