zaterdag 8 december 2012

Geprobeerd te fietsen

Gisteren mijn achterband vervangen voor een Marathon winter want het is bij mij in de straat een ijsbaan
Vandaag -5 maar heel zonnig weer dus geprobeerd naar Schoorl te rijden
Ik ben niet verder dan de duinen gekomen want de fietspaden zijn een ramp
Ok, ik zou ook op de gewone weg mogen maar daar rijden auto's en die vinden fietsers niet leuk en laten dat merken ook en met dat ijs aan de zijkant van de weg kan ik nergens heen dus maar weer naar huis gegaan
Ik was blij met mijn toerkap want de bomen lieten ladingen ijs naar beneden vallen
met moeite 15 km gereden

2 opmerkingen:

  1. Automobilisten die het niet leuk vinden hebben gewoon even pech. Heb vrijdag ook op een flink aantal plaatsen de rijbaan gepakt omdat het fietspad domweg niet begaanbaar was. Dan gaan ze er maar omheen of ze wachten even. Dat gejaag altijd heb ik een broertje dood aan tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik rij ook vaak op de rijbaan alleen is die weg zonder sneeuw al erg smal en er word hier veel te snel gereden

      Verwijderen