maandag 3 december 2012

Filmpje in het donker gemaakt

Vanmorgen was het nog even droog dus even in het donker een rondje gereden om mijn camera te testen
Ik kwam er ook achter dat mijn verlichting wel wat verder vooruit kan dus dat heb ik thuis maar snel gedaan
Onderweg werd het steeds donkerder dus haast maken om thuis te komen, zou wel eens kunnen gaan regenen
Halverwege begon het dan ook, gelukkig had ik mijn toerkap er op zitten en werd ik niet nat
Het filmpje is redelijk gegaan, de vorige camera zag niks in het donker, deze wel.
Zal nog wel een keer een filmpje maken als het niet regent en dan een leukere route rijden

op verzoek van peter( questikel) het filmpje



1 opmerking:

  1. Dag Andre

    Ben toch best wel nieuwsgierig. You tube vindt het vast niet erg ☺

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen