zondag 4 november 2012

Voetengat kleiner gemaakt

Deze week wil het fietsen niet zo, ik ben snip verkouden en erg kortademig
Eerst het voetengat weer een stuk kleiner gemaakt, vorig jaar had ik dat ook maar was me niet goed bevallen
Het hout wat ik gebruikt had trok krom en er hield geen plakband op voor het lycra
Nu heb ik 2 lagen berken triplex gebruikt en er twee lagen epoxy op gesmeerd, nu blijft het plakband wel zitten  en is een stuk sterker
Van morgen was het weer niet al te best, hagel en regen maar van middag was het even droog dus rustig aan een rondje den helder gereden ondanks de verkoudheid
Deze keer weinig last van honden, de eigenaren hebben gelukkig in de gaten gekregen dat er ook nog fietsers zijn op een fietspad


6 opmerkingen:

  1. Hoi André,
    Je hebt het over "kortademig". Pas wel verrekte op met het verwerken van epoxy hé?
    Ik doe dat alleen maar buiten het huis en inmiddels
    is 't daar (zonder electrische deken te koud voor)<10C.
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mick
      Bedankt voor de waarschuwing, ik doe het binnen maar ventileer goed en kapje voor mijn mond en neus (houd alleen de stank niet tegen)

      groeten, andre

      Verwijderen
  2. Dag André,

    Ik ben op zoek naar een metertje om de batterij status te volgen. Ik zie dat jij zoiets gevonden hebt. Zou je er eventueel iets over kunnen vertellen. Misschien het merk, type, waar je het kan bestellen.

    Vriendelijke Groeten,
    Daniel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gevonden bij conrad

      http://www.conrad.nl/ce/nl/product/208146/Graupner-Spanningsmeter-Battery-Guard/SHOP_AREA_32472&promotionareaSearchDetail=005

      groeten, andre

      Verwijderen
    2. Hallo André,

      Dank voor de tip! Ik heb ooit wel eens iets bij Conrad besteld. Dat komt dus in orde.

      Veel succes nog met je mooie Blog!

      Vriendelijke groet,
      Daniel

      Verwijderen
    3. Hoi daniel

      ik gebruik voor de aansluiting platte twee polige stekkertjes uit een oude pc, er zitten 3 polen op de meter maar alleen de twee bovenste heb je nodig, de plus en de min van de batterij

      Verwijderen