vrijdag 30 november 2012

Nieuwe camera gekocht

Mijn vorige video camera liet te wensen over en heb ik nu vervangen door een Contour GPS
Nu even kijken wat de beste resultaten geeft
Eerst een video gemaakt van mijn dagelijkse rondje, is een beetje groot geworden dus andere instelling proberen
Ik zag bij de instellingen dat ik er ook foto's mee kan maken en dat heb ik vandaag geprobeerd
Elke 3 seconde neemt hij dan een foto, pffff, meer dan 1000 foto's door te spitten maar leuk dat het kan
Het weer was niet al te best, beetje donker en het zou gaan regenen dus snel mijn rondje gereden, 5 minuten na dat ik binnen was kwam de plensbui, net op tijd dus
20 km gereden






oppassen voor spookrijders hier, totaal geen overzicht
 

4 opmerkingen:

  1. Ik heb begrepen dat de meeste (automatische instelling) countour camera's een tikje donker zijn. Schijnt te komen door een (passief fel zonlicht)filter in de lens.

    De resolutie bij jou is prachtig. Ik moest die van mij nog helemaal met software via de PC instellen, default stond die erg laag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. DAg Andre

    Welk type camera is dit?

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi peter
      het is al een ouder model maar dat wist ik vooraf niet
      het is de Contour HD GPS
      http://www.vholdr.nl/

      Verwijderen
  3. Dag Andre

    Ben benieuwd naar je eerste film. Wilde ook een contour aanschaffen.

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen