zaterdag 20 oktober 2012

Testrondje gereden

Vandaag was het zowaar even droog dus even kijken hoe het gaat
Voor vertrek even balen, mijn rechter voorband stond leeg, nog geen meter gereden dus even zoeken
Bleek het binnenwerkje van het ventiel los te zitten, dat had ik nog nooit gehad, ik wilde het altijd al weten hoe ik dat los kon krijgen maar liever niet op deze manier
Achter heb ik nu een big apple in plaats van marathon plus en voor hpv  in plaats van marathon plus
Het rijd best lekker zo, minder stuiteren en stiller en iets sneller maar dat laatste maakt me niet zo veel uit
Doordat hij nu stiller is hoor ik de los liggende spullen in de fiets, moet ik ook maar wat aan doen
Nu nog afwachten hoe lang de nieuwe banden lek vrij blijven

4 opmerkingen:

  1. wat toevallig, heb ook net een Big Apple achterom gegooid, maar voor wel 2 marathons plus want ik wil geen lekken deze winter..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de hpv er nu om liggen om te kijken hoe ze me bevallen, als ik weer naar krimpen ga leg ik de marathon plus er weer om want lek rijden bevalt me niet zo bij lange afstanden

      Verwijderen
  2. Zie hier voor een handig tooltje om je ventiel goed vast te draaien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb een spaken spanner gebruikt, ooit ergens op een blog gevonden

      Verwijderen