zaterdag 6 oktober 2012

Regen

Gisteren geprobeerd om naar het herfsttreffen te gaan
Dat werd geen succes, het leek wel of ik in de badkuip reed, wat een water (en wind)
Door al dat vocht wilden mijn benen niet, een uur gedaan over een afstand waar ik normaal nog geen 15 minuten over doe
Met die snelheid kom ik nooit in Huizen dus ben ik om gekeerd, dan maar niet, volgende keer beter
Nu moet ik eerst eens zien hoe ik de kier tussen de neus en de klep waterdicht kan krijgen
Ik had er klittenband onder zitten maar dat werkt dus als een spons en je word net zo nat als op een gewone fiets dus weg gehaald
Ik loop te denken om er dun rubber of neopreen tussen te doen, even bij Wim op zijn site zoeken
Gelijk een stuk lexan er bij om een groter vizier te maken want ook daar vliegt het water onderdoor
Even kijken hoe ze die stabilisatie pijpjes aan het vizier vast hebben gemaakt want die moeten dan ook over gezet worden of kijken of ze 2 nieuwe voor me hebben
Zo blijf je sleutelen aan je fiets, ik was liever in Huizen geweest maar ja....

4 opmerkingen:

  1. He Andre

    Het is nu een paar dagen later
    hoest nu met de fiets klaar voor keerpunt LEL
    :-)
    george

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi george

      ik heb er nog niks aan kunnen doen, ik wacht op mijn bestelling
      ik ga hoe dan ook naar het keerpunt, hopelijk valt er niet te veel regen

      Verwijderen
  2. Jammer dat je niet op het herfsttreffen was.

    BeantwoordenVerwijderen