zondag 28 oktober 2012

Nieuwe wielkast strippen

Deze week kwam er niet veel van fietsen omdat de woningstichting in mijn huis bezig was dus maar weer werken aan de fiets
Mijn oude windscherm was aardig ondoorzichtig geworden dus een nieuwe gemaakt, dunner plakvilt er op en mijn magneten er weer op geplakt, een plekje gevonden op de klep waar ik geen last krijg met mijn toerkap en hem op die plaats met popnagels vast gezet
Daarna de nieuwe wielkast strippen bevestigen, dit keer zwarte genomen en nu het er opzit vind ik het niet misstaan
Het werk met de 10 secondelijm is me niet mee gevallen, het bleef niet altijd zitten zoals ik wilde en moest er weer af
Na een paar dagen gezeur is het me toch gelukt
Vandaag de marathon plus maar weer er op, die smalle bandjes zouden met die hagel van de laatste dagen alleen maar glijpartijen geven en daar zit ik niet op te wachten





2 opmerkingen:

  1. 'Eigen Haard' maakt ons hier ook al maandenlang het leven zuur. Staan ineens onaangekondigd in de achtertuin om weer met iets door te gaan waar van je in de loop der weken meende dat het dan nu kennelijk klaar was...
    Maar wéér de workmate van z'n plaats!
    sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mick
      Bij mij kwamen ze niet onverwacht, had ze al 1,5 jaar eerder verwacht eigenlijk
      mijn douchevloer had een afschot naar de deur en dat is nu weer zoals het hoort te zijn, het water gaat weer het putje in in plaats van de gang op ;-)

      Verwijderen