zondag 14 oktober 2012

L.E.L. 2012

Vandaag naar Enkhuizen gereden en het weer was weer eens behoorlijk slecht, regen en harde wind, beloofd wat voor de wedstrijd
De kier is redelijk dicht, de wind komt er niet meer door en het water ook niet, tenminste, niet zo veel als voorheen
Op de terugweg moest ik een scherpe bocht nemen en kwam er toch nog een plons door, moet nu nog uitzoeken waar dat vandaan kwam
Toen ik net een paar minuten bij het keerpunt was zag ik in mijn spiegel een felle, lage lamp,
daar kwam Kees v Hattem aan
Even een droog plekje gezocht en daarna uit de wind gaan zitten
Om 1 uur zijn we bij het keerpunt gaan staan maar daar was verder nog niemand dus even op de dijk gaan kijken en Kees met de fiets naar de sluis gereden
Na een tijdje kwamen er nog 2 Questen aan, Cees en George
Even een blikje WARME chocomel gedronken, die had George mee genomen
Toen de fietsen onder het naviduct terug reden kregen we mot met een over verhitte sluiswachter die vond dat je daar niet mag fietsen, hij was nog al agressief met zijn auto bezig en kent blijkbaar de verkeerswetten niet
De terugweg via Hoorn gereden en in een fietstunneltje even uit de regen en wind gestaan
Daar werd ik belaagt door de plaatselijke jeugd die allemaal zo'n fiets wilden, of ze ook fietsen hebben in de vorm van een aardbei want een banaan was niet mooi, daar zijn er al zo veel van ;-)
Daarna verder gereden, in de buurt van Julianadorp begon het helemaal dicht te trekken, de lucht was gitzwart maar ik was nog net voor de hoos weer binnen
120 km gereden


Kees komt terug van de sluis

Cees en George

Cees, George en Kees



een blikje warme chocomel




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen