zaterdag 13 oktober 2012

Kier waterdicht gemaakt

Gisteren kwam mijn bestelling binnen en ben meteen aan het werk gegaan
Het neopreen in smalle repen geknipt en passen en meten om de kier dicht te krijgen
De "wielkaststrip" heb ik nu maar met 10 secondelijm vast gezet na eerst gekeken te hebben of ik dan nog bij de bout kan komen met een inbussleutel
Morgen naar het keerpunt van L.E.L, kan ik gelijk kijken of het werkt
Ze verwachten beter weer dan vandaag maar mogelijk toch nog regen, ik ben benieuwt

"wielkaststrip" vast geplakt

in de hoek moet het er nog tussen

klaar (hoop ik)

3 opmerkingen:

  1. Andre
    Het gaat een kunst werk worden die allweder van je maar als het werkt waarom niet

    George

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. of het werkt weet ik nog niet ;-)
      om daar achter te komen zul je het eerst moeten maken

      Verwijderen
  2. Precies André, en altijd respect voor iemand die zelf nadenkt en iets durft te maken!
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen