donderdag 13 september 2012

Onderhoud en rondje gereden

Gisteren mijn ketting schoon gemaakt en vandaag weer in de olie gezet en vanmiddag even een klein rondje in de duinen gereden, onderweg ook veel paddenstoelen, erg groot, voor de duidelijkheid mijn schoen er naast gezet
Ik hoorde van de week dat de fiets zeer goed te zien is, weer eens wat anders dan dat we onzichtbaar zijn en dat er een vlaggetje op zou moeten
Op de terugweg oneenigheid met een oudere vrouw op een E-bike, ik stak geen hand uit (ze zat er zo kort op dat ze de richting aanwijzers niet zag), ze had alleen niet in de gaten dat ze zelf nergens haar hand uit stak, rechts probeert in te halen, lak aan de haaientanden en dan maar schelden dat ik mijn niet uit steek
Het word hoog tijd dat ze rijles gaan geven voor de verkoop van zo'n fiets

Ik heb wat gevonden om mijn schoenplaatjes minder vuil te maken, gewoon een oude sok over mijn schoen heen

17 km gereden



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen