zondag 23 september 2012

Naar Schoorl geweest

Vandaag weer naar Schoorl gereden, vrienden opzoeken.
Bij Camperduin kwamen me een stel whike's tegemoet, gelijk maar even een foto van gemaakt
Even een praatje gemaakt, zij hadden nog geen velomobiel gezien
In Schoorl even bij mijn vrienden langs en daarna weer naar huis gereden
In Schoorl word aan de weg gewerkt en is de doorgaande weg afgesloten, kom ik op het fietspad een auto tegen, de "dames" hadden geen zin om om te rijden dus maar over het fietspad
Of ik maar even er voorbij kon, door het gras (veel te smal met een diepe greppel er naast), dus niet
Ze moesten toch achteruit terug over het smalle fietspad, doorrijden had toch geen zin met een dikke paal in de weg ;-)
Vooruit rijden konden ze wel maar achteruit moeten ze toch nog maar eens goed leren
Verder in Callandsoog een gesprek met wat vakantiegangers die mijn fiets eens goed wilden bekijken, vooral de binnenkant, waar zit nu die motor want jullie rijden zo snel
62 km gereden



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen