maandag 17 september 2012

Ander tandwiel voor

Vanmorgen mijn 80 tands voor tandwiel er weer op gezet
Ik zat veel te snel in de hoogste versnelling met 65 tanden op de vlakke weg
Even een rondje in de duinen gereden en kwam er snel achter dat ik wat vergeten was
Bij een groter tandwiel is het handig om ook de ketting wat langer te maken, dat reed dus wat ongemakkelijk
Onderweg weer eens last met zo'n verwenste E-bike, links rijden en nijdig als je het waagt om te bellen om er veilig langs te komen, ik bel voortaan niet meer en ros er gewoon voorbij, er word toch niet geluisterd
Inhalen doe ik doorgaans niet veel sneller dan de fiets die voor me rijd maar ze schrikken toch elke keer
Thuis gekomen eerst een eindje ketting er tussen gezet
17 km gereden



Geen opmerkingen:

Een reactie posten