woensdag 1 augustus 2012

Toerkap opgehaald

Gisteren een mailtje gehad van Wim dat mijn kap klaar is dus vandaag naar De Woude gereden en mijn kap op gehaald
Terug gereden via Akersloot, een fietspad gevonden wat ik niet kende maar dat was een half verhard pad dus daar ben ik snel weer van af gegaan
Ik kwam daar een paard tegen wat zeer geïnteresseerd was in mijn fiets, hij werd besnuffeld en af gelikt
Daarna weer op huis aan, de lucht begon wat te betrekken en ik had geen zin in regen dus snel verder
Thuis gekomen heb ik mijn kap op mijn fiets gezet om het is wat beter te bekijken
Het zal nog wel even duren voor dat af is want de alleweder is anders van vorm dan de Quest
115 km gereden




3 opmerkingen:

  1. Het ziet er nu al indrukwekkend uit (met kap).

    Succes daarmee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij aan bij de vorige spreker.
    Eerst vond de combinatie geel-rood wel grappig. Maar nu vind ik gewoon helemaal geel veel mooier. Zeker met de deze kap erop erg fraai, maar vooral functioneel.
    Ik heb mijn kap net weer ingeleverd bij Wim en zal hem missen.
    Daar zal je geen spijt van krijgen van deze aanschaf.
    Vooral handig omdat jou kap kantelbaar is. Slim!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had al een zwarte kap maar die was niet deelbaar
      Die had ik in Duitsland er op omdat er slecht weer werd verwacht
      Ik heb 1 dag regen gehad en kon mijn kap er onderweg niet af hebben omdat die niet in mijn fiets paste

      Verwijderen