maandag 23 juli 2012

Rondje west Friesland

Vandaag wilde ik over de dijk naar Enkhuizen maar bedacht me dat ik nog veertjes nodig had dus eerst naar  
Opmeer gereden
Daar heb ik laten zien waar ik de veer voor nodig heb, zijn ze gelijk het magazijn in gedoken en wat bruikbaars gezocht en gevonden
Nu weet ik ook hoe ik mijn veren zelf kan maken, ze hebben me precies uitgelegd, ze moeten toch gehard worden maar mogen niet snel afkoelen
Daarna naar Medemblik gereden en over de dijk naar Enkhuizen en van daar naar Venhuizen, even bij mijn zus langs
Van Venhuizen tot Wijdenes was de dijk niet goed te berijden ivm werkzaamheden, er reed een asvaltmachiene over de hele breedte van de dijk  
Van daar af kon ik zo door rijden naar Hoorn, de dijk is prachtig, glad, lekker breed en (minder leuk) heel veel fietsers
Daarna door Hoorn heen geworsteld, alles een richting verkeer, lastig als je daar niet bekend bent
Via Heerhugowaard weer op huis aan gegaan
150 km gereden


                                        Het was vast geen fietser die deze borden heeft geplaatst



2 opmerkingen:

  1. Dat van die onlogisch geplaatste borden kom je helaas erg vaak tegen. Vast iemand die achter zijn computer iets plant; en een aannemer die dat dan klakkeloos uitvoert. En natuurlijk niemand die eens ter plekke poolshoogte gaat nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. als de borden echt onmogelijk geplaatst zijn meld ik het vaak bij de betreffende gemeente maar je kunt aan de gang blijven

      Verwijderen