woensdag 25 juli 2012

Naar de Zaanse schans via IJmuiden

Gisteren via IJmuiden en Amsterdam naar de Zaanse schans gereden
In de fiets was het goed uit te houden maar mijn hoofd erboven werd aardig over verhit, het is dat ik dan niks kan zien anders trok ik mijn hoofd in
Bij de pont in Zaandam was een vreemd vaartuig op het water, kruising tussen passagier en zeilschip, niet mooi maar wel een leuk idee
Verder gereden naar de Zaanse schans, in Zaandam door weg omlegging de verkeerde afslag genomen en flink om gereden
Van daar naar Purmerend met de bedoeling via Volendam te rijden maar het was al laat en had geen zin om in het donker te rijden dus weer de andere kant op richting Alkmaar, Volendam komt wel weer een andere keer
185 km gereden





5 opmerkingen:

  1. kwam je zowaar vlak bij beekies huis langs te wormerveer zaandstad

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, ik wist niet waar je huis is, en de kans dat je thuis bent met dit mooie weer is ook klein

      Verwijderen
  2. Wat betreft het schip: je hebt enorm veel geluk om zo iets te zien.
    Hier wat er in de IJmuider Courant staat: http://www.ijmuidercourant.nl/regionaal/ijmond/article16897793.ece/Windsurf-verlaat-IJmuiden?lref=vptop

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik had dan toch liever een mooie oude houten zeilboot gezien;-)

      Verwijderen
    2. Daar zijn er veel meer van!
      Maar ook daar moet je veel geluk mee hebben (om ze te zien).
      Of ze moeten aangekondigd worden (bijv. met Sail - pas in 2015 weer).

      Verwijderen