dinsdag 3 juli 2012

Knutselwerk

Vorige week een nieuw deksel voor mijn fiets gehaald bij Alligt, ik wilde van het begin af al een gele hebben maar die stond in het lijstje van Leo maar hij had er nu wel een
Van de week de deksel gemonteerd en de spiegel voor mijn lampen geplaatst
Alleen nu kwam de deksel tegen de spiegel dus wat verzonnen om dat te voorkomen
Ik had bij Leo gezien dat de Sunrider een steun heeft waarmee die deksel niet verder dan half open gaat
Dat is mij te lastig, die komt in de weg te zitten bij de alleweder dus begin ik daar niet aan
Op mijn scharnier heb ik nu een stukje aluminium gemaakt met het zelfde effect
Nu nog zoeken naar een stukje verenstaal wat er voor zou moeten zorgen dat het niet rammelt onderweg en wachten tot de deelbare toerkap klaar is
Dat word ook nog een klus want hij is niet special voor de alleweder maar dat zal ook wel lukken




3 opmerkingen:

  1. Nu moet je wel je foto boven je blog aanpassen!!

    Groet,
    Sebastiaan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat weet ik, moet nog een mooie omgeving hebben voor een foto te maken en ik ben nog niet helemaal klaar, ik zoek nog naar verenstaal 1 a 2 mm rond

      Verwijderen