dinsdag 19 juni 2012

Rondje Den Helder - Callandsoog


Vandaag mooi weer dus een rondje door de duinen gereden
Weer wat moeite gehad bij het inhalen van e-bike's
Zo'n fiets is voor de oudere een mooi ding maar er zou ook een gehoor apparaat bij geleverd moeten worden, je kan bellen wat je wil, aan de kant dat is een lelijk woord en schelden dat ik niet te zien ben als ik er dan toch langs ga, gek he als je de moeite niet neemt om om te kijken
In Callandsoog de eerste roeifietser tegen gekomen, die zie je hier zelden
40 km gereden




2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wilde ook eens een fietser passeren die maar niet reageerde op mijn gebel. Toen riep ik luid:"PASSEREN!!!!" De man schrok zich rot en riep mij toe:"Ha je gin bel?" Die fietser had gevoel voor humor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen