woensdag 16 mei 2012

Klaar voor vertrek

Na alle voorbereidingen ben ik nu toch klaar voor vertrek naar Duitsland
Ik heb het dakje er weer op gezet omdat de kans op regen erg groot is
Ik heb wat leuke dagtochtjes op gezocht, daar in zitten ook wat hellingen ( tussen de 20% en 30%)  die mogelijk wat problemen veroorzaken maar dat merk ik dan wel
Morgen vertrek ik ergens tussen 0.00 en 2.00 om rustig door Amsterdam heen te komen
Als ik internet heb onderweg zal ik mijn blog wat bij werken, zo niet komt dat wel als ik weer thuis ben


13 opmerkingen:

  1. Veel plezier en een behouden vaart.

    Matthijs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes Andre, die hellingen tussen de 20 en 30 % zou ik mooi "omzijlen". Dat wordt zeker lopen :) groet Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede rit André. En vergeet hellingen boven de 14%, daar komt geen fietser bovenop.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi André,

    Veel plezier bij onze Oosterburen!

    Groetje,

    Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt allemaal
    De hellingen probeer ik zo veel mogelijk te ontwijken maar dat valt niet mee in de eifel, je komt er altijd wel eentje tegen
    Ik wil bij Maria-Laach (tussen Bonn en koblenz) gaan kijken
    Langs de rijn geen probleem maar om er te komen moet ik toch echt omhoog

    groeten, andre

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier andre , wij gaan morgen rond 10:00 op pad voor een klein rondje nl.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jullie ook een leuke tocht gewenst, hopelijk een beetje droog

      Verwijderen
  7. Heel veel plezier! Ga je kamperen en voor jezelf koken? (daar neemthet gewicht wat je mee neeemt nogal van toe) Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik kampeer als dat lukt want niet overal zijn campings te vinden
    maar ik heb op google earth al een paar viadukten gevonden op mijn route dus last van regen heb ik daar niet en een tent heb ik dan ook niet nodig want ik rij al de hele dag in mijn bed ;-)
    koken, ik heb een esbit brander dus dat weegt niet veel, krap 200 gram

    volgen?, hopelijk heb ik daar internet anders duurt het nog een paar weken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste André,

    Veel plezier en doe voorzichtig!
    We lezen het verslag t.z.t. wel.

    Groet,
    Sebastiaan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel plezier André, geniet ervan en laat die hellinkjes maar aan de bukfietsers over; hou de glimmende kant boven

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Veel plezier Andre. Ben nieuwsgierig naar je ervaringen op de hellingen. Wat is je totaal gewicht incl. bagage fiets en jezelf?

    Hgr Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi peter

    totaal gewicht +/- 150kg
    garmin heeft me op de heenweg getrakteerd op een helling van 25%
    ik ben boven gekomen maar makkelijk was anders, klim van 500 meter lang met gemiddeld 4 km p/uur

    BeantwoordenVerwijderen