dinsdag 8 mei 2012

F-lite banden gehaald

Gisteren Wim Schermer gebeld en gevraagd of hij nog banden heeft en of ik ze kon halen
Vandaag dus naar De Woude gereden maar wat een weer was het vandaag
50 km plensbuien, was gewoon niet leuk meer maar ik had met Wim afgesproken dus rij ik
Ik heb mijn reserve banden toch nodig en je weet nooit wanneer het weer droog is
Daarna naar Heerhugowaard gereden en even bij Kees van Hattem op bezoek geweest
Toen ik weer richting huis ging was het gelukkig weer redelijk weer en dat was maar goed ook want bij st.Maartensbrug had ik mijn eerste lekke band, een klein stukje glas, nieuwe binnenband er in en verder naar huis
107 km gereden


4 opmerkingen:

  1. Da's een flink end fietsen voor een paar bandjes :)

    Groetjes,

    Erwin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo ver was het niet hoor Erwin, naar Duitsland is verder ;-)
      alleen die regen.....

      Verwijderen
  2. Niet zo bescheiden hoor, denk niet dat veel mensen 100km gaan rijden voor een paar bandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ik de banden bij de fietsenmaker in het dorp zou kunnen kopen zou ik dat waarschijnlijk eerder doen maar hij heeft ze niet dus moet ik wel

      Verwijderen