vrijdag 6 april 2012

Testrondje met F-lite

Vanmorgen eerst mijn achterwiel los gehaald en de band vervangen, die past er maar net tussen
Daarna even een rondje door de duinen gereden
Het rijd prettiger dan met de marathon +, minder last van hobbels en veel stiller
Wel kwam ik er achter dat mijn linker wiel iets te ver naar voren stond en mijn band bij een bocht naar rechts vast loopt, thuis maar even verhelpen
Dat rijd even lastig met een draai cirkel van 30 meter+ dus bij scherpe bochten even er uit om te voorkomen dat ik mijn band sloop, bocht naar links was geen probleem
In den helder even gekeken bij de kofferbakmarkt en daar had een Duits jongetje veel interesse in mijn fiets, wilde alles weten en het heeft dan ook lang geduurd voor ik weer naar huis gereden ben
Als het weer het toelaat moet ik binnenkort even naar Schoorl om te kijken hoe mijn achterband zich daar houd
Daar is een weg waar ik met marathon+ niet sneller dan 5 km per uur kan rijden omdat mijn achterkant alle kanten op dribbelt, ben benieuwd of ik daar met F-lite sneller kan rijden
18 km gereden

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen