donderdag 12 april 2012

Naar Heerhugowaard

Vandaag maar eens kijken of Kees van Hattem thuis is dus richting Schoorl gereden
Bij de Grote keten vond een vrachtwagenchauffeur het leuk om het hele fietspad te blokkeren, hij kon niet verder rijden en dan hou je toch ook geen rekening met fietsers, tot dat ik foto's begon te maken, toen bleek er nog een achteruit op te zitten
Even in Bergen bij de politie lang gegaan om alsnog een klacht in te dienen over het gedrag van de racefietser die ik op de terugweg uit krimpen tegen kwam
De politie even bij gepraat over de velomobiel, ze waren niet op de hoogte dat ik ook op de rijweg mag komen
als dat voor mij makkelijker is, even laten lezen en ze hebben mijn fiets buiten bekeken, was toch wel wat anders dan de ligfiets van hun collega
Daarna richting Heerhugowaard gereden en even bij kees langs gegaan en daarna weer naar huis
85 km gereden






4 opmerkingen:

  1. ja, maar een fototoestel doet wonderen, het is slechte reclame voor het bedrijf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er is een meldpunt voor onbehoorlijk gedrag van beroepsrijders. De baas wordt dan aangesproken op het gedrag van zijn 'visitekaartje'. Nou dat nummer nog vinden.....
    Gewoon op de publieke schandpaal zetten? Ik Twitter dit soort foto's direct door met lokatie vermelding.
    Kijk ook eens op www.rechtenvandefietser.nl. Een artikeltje 4 dus.

    Ter troost willicht.
    In Belgie is het veel slechter geregeld.
    http://metdefietsonderweg.blogspot.com/2012/04/wekelijkse-ergernis.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Theo

    dit gebeurt wel vaker hier vandaar dat ik een foto gemaakt heb, ik wilde er nog een van voren maken (nummerbord) maar de chauffeur had zijn achteruit al weer gevonden
    hij was blijkbaar op de hoogte van dat meldpunt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen