zondag 8 april 2012

klinker weggetje op gezocht

Vandaag eerst mijn voorwiel aan gepast voor zover dat ging
Het wiel blijft aan lopen als ik een erg krappe bocht wil nemen dus moet daar maar aan wennen dat dat niet kan
Deze keer maar naar Petten, daar ligt een klinker weggetje waar ik ook erg langzaam moet rijden omdat mijn achterwiel altijd uitbreekt
Het fietspad bij Callandsoog is klaar, mooi glad asfalt geworden, zo moeten ze de rest van de fietspaden hier ook maar doen
Bij petten met 30 km per uur over de klinkers gereden en er niks van gemerkt, zelfs geen gerammel dus F-lite is een blijvertje
Nu nog afwachten of ze een beetje lek bestendig zijn
39 km gereden

 

2 opmerkingen:

  1. Hoi André,

    Goed uitkijken met het aanlopen van de band want de wand is erg dun. Na de 1e 2 weken was mijn linker F-Lite voorband al aan omdraaien toe want de diagonaaldraden werden al zichtbaar door de wand... Jammer van de grote draaicirkel in de Quest maar verder bevallen ze prima!

    Groet Marc

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi marc

      het is niet de zij kant maar het loopvlak wat aanloopt

      groeten, andre

      Verwijderen