zondag 25 maart 2012

weer thuis

De eerste dag is me best mee gevallen, alle steile klimmetjes goed om hoog gekomen, zelfs bij de pont van moordrecht hoefde ik niet te duwen
Wel had ik mijn eerste lekke band, ik dacht dat hij langzaam leeg liep maar maar na 3x pompen was hij niet meer te plakken dus vervangen voor een nieuwe binnenband, de oorzaak is me niet duidelijk, er zat niks in de buitenband
148 km gereden





2e dag Rondje Rottemeren gereden maar eerst even onderdelen voor de rohloffnaaf gehaald bij bike4travel
45 km gereden






3e dag rondje Kinderdijk, Alblasserdam en de brug over de noord , Ridderkerk, ijsselmonde en de van brieneoordbrug, leuke klim oefeningen die bruggen
39 km gereden




Vandaag weer terug naar huis gereden via een andere weg
Jammer genoeg is de route vandaag niet op geslagen, hij was de moeite waar om nog eens te rijden en nu maar hopen dat ik de route zelf een beetje onthouden heb
onderweg beetje herrie met een bukker die vond dat hij van links komend en spookrijdend ook nog voorrang had en dat met de bukker mentaliteit op probeerde te eisen, grote bek en zonodig geweld
ik ga voor zo iemand dus niet opzij , jammer voor hem
160 km gereden

 waaiersluis in de Hollandse ijssel bij Gouda






2 opmerkingen:

  1. jeetje Andre,
    respect, je begint helemaal op dreef te komen voor je vakantie.
    Ik vind het bere stoer dat je alles in je uppie doet.
    complimenten
    Grts Hugo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi hugo

      dat alleen rijden heeft een groot voordeel, ik kan mijn eigen tempo bepalen en stoppen waar ik wil
      op de terugweg ben ik nog even in gouda, daar heb ik op school gezeten, wezen kijken.
      bij de waaiersluis kwam in mijn tussen uren en pauze en daar is niks veranderd
      daarna in driebruggen een klasgenoot op gezocht
      was nog voor kerktijd dus was hij nu iig even thuis ;-)

      Verwijderen