maandag 19 maart 2012

nog wat aangepast en proef rondje gereden

Ik heb mijn 80 tands voor tandwiel vervangen voor een 65 tands om wat makkelijker in de bergen om hoog te komen
Ook heb ik mijn voetengat weer dicht gemaakt met lycra, de vorige keer bleef het niet goed zitten en heb het nu maar met popnagels vast gezet, geen gaatje in het lycra maar gewoon met popnagel en al in het gat en vast zetten, en het lukte ook nog tegen mijn verwachting in
S'middags even een test rondje in de duinen, zoals ik eigenlijk elke dag mijn rondje rij alleen nu nog een paar keer een stijle strandopgang omhoog gereden, toch blij dat mijn 80 tands eruit is anders had ik dat met het extra gewicht waar ik mee oefen waarschijnlijk niet gered
In den helder was een voor mij vreemde vrachtwagen bezig met huisjes opladen, bleeken strandhuisjes te zijn,
die dingen worden ook steeds luxer, ik kende ze alleen van hout
via de fiets en kano route weer naar huis
17 km gereden




1 opmerking: