donderdag 2 februari 2012

naar Petten geweest

Vanmorgen eerst de voeten gaten dicht geplakt en met een stukje lexaan het gat in mijn klep verkleint en het schermpje wat meer naar achteren geplaatst
Onderweg gemerkt dat het schermpje niet echt handig geplaatst was, veel te dicht op mijn gezicht, was vergeten om mijn helm op te zetten bij het meten en die rammelde nu tegen mijn bril, goed, dan maar wat meer rechtop gezet, zat met mijn gezicht gelijk helemaal uit de wind
De dicht geplakte voetengaten was even wennen, achteruit gaat niet meer maar dat is gelukkig niet zo vaak nodig
Door de duinen naar Petten, de sneeuw is nu helemaal weg, het is alleen maar een beetje koud
Langs de N9 weer naar huis gereden
41 km gereden


op hoogte van het Zwanenwater 


Petten   het Korfwater


2 opmerkingen:

  1. Kun je de strook niet wat meer naar voren kiezen ih midden? Misschien iets langer maken, dan zit 'ie ook iets verder van je gezicht...
    Mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb hem al aangepast, stuk lager gemaakt
    ik kan er nu overheen kijken maar kan er ook nog helemaal achter weg kruipen, deze keer wel mijn helm en bril opgezet
    voor vandaag geven ze sneeuw op dus ga het dan zeker even uit proberen
    ik moet ook nog even een kier in de klep dicht maken, daar kwam gisteren een ijzige wind doorheen

    BeantwoordenVerwijderen