zaterdag 18 februari 2012

fiets rammelvrij maken

Ik heb deze week maar eens wat aandacht aan de losse dingen in de fiets gegeven
Eerst het slot op een vaste plek en rammelvrij maken, onder de zitting was ruimte dus 3 gereedschap klemmen vast gepopt en wat vilt onder het slot
Daarna de klep onderhanden genomen, die boog me te ver door en daar wat aluminium strips op gepopt
De fietspomp rammelde ook over de bodem, ook met een gereedschap klem opgelost en de camelback zit nu ook op zijn plaats, wederom met gereedschapklemmen




3 opmerkingen:

  1. Hey Andre,

    Sorry dat jij zolang op een berichtje van mij hebt moeten wachten, maar meeste berichten op jouw blog kon ik niet direct iets mee.

    Maar jouw plekje voor het slot vind ik een goed idee, dus zal binnenkort eens kijken of ik zoiets ook in de quest kan doen.

    Een vriendelijke groet van je mede autist uit Zutphen,
    Nico

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi nico

    ben ik toch benieuwt hoe je dat in een quest doet, zal je waarschijnlijk niet met popnagels doen, door de bodem heen

    andre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi opgelost Andre, staat meteen veel netter!

    BeantwoordenVerwijderen