vrijdag 13 januari 2012

Wieldoekjes

Afgelopen woensdag wieldoekjes gehaald en een nieuwe toeter, vandaag maar begonnen om het in te bouwen
De toeter is niet zo'n probleem, dat was zo gebeurt
Daarna het voetengat wat kleiner gemaakt, zal mij benieuwen hoe lang het dit keer blijft zitten
Daarna begonnen met het uitbouwen van mijn achterwiel, wieldoekjes een gat in het midden en dan zou het zo moeten passen
Mooi niet, mijn achtervelg is niet een standaard velg dus de diameter van het wieldoekje was te groot
Leuk, alles weer uit elkaar en op maat gemaakt en gemonteerd
Zodra het weer het toelaat ga ik even kijken hoeveel het sneller rijd






3 opmerkingen:

  1. Hallo Andre
    Ziet er strak uit klasse !!
    Gr.George

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi André,

    Staat wel chic altijd vind ik, die wieldoekjes.

    Groet Marc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en ik zie ook die vuile spaken niet meer, de ketting smijt met olie,
    hopelijk kunnen de doekjes daar tegen

    BeantwoordenVerwijderen