woensdag 25 januari 2012

Naar Driehuizen

Vandaag naar Driehuizen omdat Jochem Talsma zijn spreekbeurt over velomobielen moest houden
Het was vanmorgen erg koud en motregen dus dat viel even tegen
Onderweg had ik steeds meer moeite om mijn snelheid vast te houden en even mijn banden na gekeken
Dat was niet de oorzaak maar wel dat ik gisteren mijn remmen wat strakker had gezet en vergeten te controleren of dat niet te vast was
Nog stommer was dat ik met een kabelbinder de moertjes geborgd had en geen tang bij me had
Tot Alkmaar met twee aanlopende remmen gereden en bij de golfbaan was ik het zat en heb om een tang of schaar gevraagd
Bandje door geknipt en de rem losser gezet, tjonge, wat een verschil, dat doe ik geen tweede keer
Snel door gereden naar Driehuizen en kwam daar even voor elf uur aan

Op de terugweg nog wat foto's gemaakt op de oud schoorlse zeedijk, daar zag ik een paard aan komen, heb maar even gewacht en gelijk wat foto's gemaakt
100 km gereden











1 opmerking:

  1. Hoi André,

    Leuk dat je er was! Jochem vond het allemaal spannend maar heeft wel de voldoening van een 10 na afloop.
    Tot de volgende keer en met groet,

    Sebastiaan

    BeantwoordenVerwijderen