zondag 4 december 2011

Verlichting

Deze week maar weinig gefietst met de alleweder, wel met de mtb weg geweest
Bij de alleweder ben ik vooral met de verlichting bezig geweest, ik was eerst van plan om de led verlichting op 6 volt te zetten maar na een mail van Theo en Erwin heb ik dat maar niet gedaan
Veel dubben wat nu te doen, ik gebruik nu 4 van de 5 cellen en kom op 4,8 volt en dat kan de led nog hebben
Nu kan ik mijn verlichting apart schakelen en dimmen door uit en weer aan te schakelen
moet wel oppassen dat niet 2x achter elkaar te doen want dan knippert de lamp sos
Verder heb ik gelijk maar even binnen verlichting gemaakt, nu kan ik mijn schakelaars zien ipv op de tast


2 opmerkingen:

  1. En ik me maar beklagen dat het bij míj krap werken is! :-)
    mvg Mick

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mick
    mijn huiskamer is nog wel iets groter, als ik meer ruimte nodig heb gaat de bank maar op zij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen